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(9) There is a Excess Item Fee for Each Additional Withdrawal, Including Withdrawals and Transfers Made by Mail, at a Banking Center or at an ATM.
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Available through the Apple, Google or Windows store.
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Visit or download the Allpoint app to find an Allpoint ATM. (7) ATM withdrawals at Lone Star National Bank ATMs and Allpoint Network ATMs at no charge. (6) ATM cards are available upon request. (5) Requires enrollment through Mobile Wallet App. (4) Bank to Bank transfers are available to Internet Banking and LSNB Mobile™ App users. LSNB Mobile™ requires Web access and access fees may be charged by your mobile carrier check with your mobile provider for specific details on fees and charges. (2) Internet Banking, Unlimited Bill Pay, LSNB Mobile™, LSNB Card Manager™ and eStatements require enrollment in Internet Banking. Rates are subject to change at Bank’s discretion. (1) For current rates, visit one of our Banking Centers or call 1-80. Ist das Passwort nicht bekannt, kannst du nur eine neue Datenbank anlegen und deine Konten neu einrichten, sowie die Umsatzdaten/Adressdaten im StarMoney Format exportieren (Verwaltung/Datenexport) und in der neu angelegten Datenbank wieder importieren.Service available. gewählt wurde - muss bei der Anmeldung an der Datenbank bei Übernahme in eine neue Installation eingegeben werden. richtest du dann in der angelegten Datenbank die Konten ein und vergibst in der Benutzerverwaltung dieser Datenbank dann entsprechende Benutzerrechte, samt wieder eigenem/eigenständigen Passwort.ĭas Passwort, was unter 2. du gelangst in die Datenbankverwaltung, hier legst du eine neue Datenbank an (in der dann die Konten eingerichtet werden können)- hierfür vergibst du ein "Datenbankpasswort" - dieses Passwort, kann vom unter Punkt 1 genannten Admin-Passwort abweichen!ģ. Anlage des StarMoney Administrator (Benutzername/Passwortvergabe)Ģ.
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Dann startest du nach der Installation die Software und dann passiert folgendes:ġ. stellen wir uns einmal vor, du nutzt StarMoney Business das allererste Mal. Das Passwort kann von den Anmeldepasswörtern abweichen, muss es aber nicht.ĭas tut mir leid. Ihr könnt dann nur die Umsatzdaten/Adressdaten aus der Business 6.0 im StarMoney Format exportieren und im Business 7 - nach der Kontoeinrichtung, wieder importieren.ĭas Datenbankpasswort wird genau einmal bei der Anlage der Datenbank eingegeben und ist dann nur bei Neuinstallationen (wie dem Wechsel auf die Business 7) nochmal neu einzugeben. Das ist nicht auslesbar - und wird für das Umwandeln in die Business 7 Datenbankdatei benötigt. Wenn ich das richtig verstanden habe, kennt ihr euer Datenbankerstellungspasswort nicht mehr.
#Starmoney business 9 password#
The password can be different from the login password, but it does not.
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The database password is entered only once during the creation of the database and then only for new installations (such as a change in the business 7) again to re-enter. You can then only the sales data / address data from the Business 6.0 in StarMoney export format and in business 7 - after creating your account, reimport. That can not be read - and is 7 database file for converting to the business needs. If I have understood correctly, no longer knows her your database creation password. I hope the Google translator works right here: We have the databases/accounts in the Profile/Restore folder in 6.0 which we copied over to the Profil folder in our 7 Installation folder. We don't have the password for this database (As 6.0 for used for many years, by now ex-colleagues) is there anyway to reset this or perhaps if possible try a 'default' password?
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However there is a password prompt to login to the default database? SMB60? So that is fine I can load up Version 7 and type in an old username/password from 6.0 and logs in fine. The software installs fine After installing StarMoney detects the earlier version and I agree to migrate the databases and user log-ins to 7.
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#Starmoney business 9 install#
Installation folder will be a network share (For easy-access to Client Install folder).īecause the software is in German, I'm finding it difficult to configure I want to Install version 7 in a separate directory from 6.0 to avoid any potential issues. We already have StarMoney Business 6.0 installed. Installation will be on a Server 2008 R2 tower. I am having some trouble installing StarMoney Business 7 and I have a couple of questions.
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